teisipäev, 24. september 2013

Katherine ... Elukoht: olemas; Töökoht: olemas

Kolmapäeva õhtul Katherine'i saabudes, olid kõik asjad vahepeal päeva jagu edasi lükatud, mis tähendas, et toa sain kätte alles neljapäeval ja tööga alustasin reedel. Seega pidin veel kolmapäeva õhtuks omale öömaja karavanipargis lunima. Olin seal korra või paar käinud nö möödaminnes, kuid ometi olin ma neil meeles. Kuri administraatoritädi, kellele ei meeldinud, et ma eelmine kord neilt nn sissekirjutuspaberit nõudsin, et tõstukijuhiload kätte saada ... Pikem jutt, ei viitsi rääkida ... Igatahes ei tahtnud tädi mulle kohta anda. Õnneks sain teise töötajaga jutule, kes minule ja mu telgile väikese platsi siiski leidis.

Käisin veel õhtul linna vahel ringi ning ühel parkimisplatsil sattusin kokku ühe eesti paariga, kes siin läbisõidul olid. Tulid Perth'ist ja liikusid Queensland'i. Oli tore kogemusi vahetada ja seiklustest rääkida. Üldjuhul eestlased siin teineteist väga taga ei aja, kuid minu arust on alati tore näha sellistel juhtudel eestlasi ja rääkida eesti keeles. Mitte alati ei kuule oma rahvuskaaslaste käest kõige mõistlikumat juttu ja tihtipeale on üheks esimeseks küsimuseks palju keegi teenib. Aga seekord läks õnneks. Nimesid ei mäleta ja vaevalt, et nägugi meelde jäi, kuid hea ongi. Minu ajumaht on piiratud ning kui ma peaksin kõikide kohatud inimeste nimed meelde jätma, siis õige pea ununeks mul enda oma.

Neljapäeval ärkasin vara nagu alati ning sättisin end kella üheksaks Holly'ga kohtuma, et omale ulualuna saada ... No ulualune on vast natuke nirult öeldud ... Oma kodu? ... Ehk ka natuke liiast :-) sõitsin etteantud aadressil, 17 Walter Young Street. Holly juhatas mu oma tuppa ja utles, et ole homme pool kaheksa valmis, siis Rene tuleb ja võtab mu peale. Seejärel jäeti mind rõõmsalt asju sisse kolima ja lahti pakkima. Oma tuba ... seda luksust pole mul olnud juba Eestist lahkumisest alates. Kuna kogu minu elu vaid auto pagasiruumis olnud seljakottidesse mahtus, siis asjade lahti pakkimine väga palju aega ei võtnud. Loodan, et asju väga juurde ka ei teki, sest sedaviisi on kolimine ikka maru lihtne. Seejärel jäin põnevusega homset esimest tööpäeva ootama.

Hommikul poole kaheksaks saabus Rene, minu kaastööline ja ülemus. See väike ettevõte, mille "omandusse" ma nyyd siis kuulusin, oli Rene enda ettevõtmine. Põhitegevusena pakub ta haljastusteenuseid, kuid kuna kuival hooajal siin kandis vihma ei lihtsalt ei saja, siis selleks ajaks on tema ning nüüd siis ka minu tegevusteks, kuuride-garaazhide, veemahutite ehitamine, niisutussüsteemide paigaldamine ... põhimõtteliselt kõik, mida nõutakse ... lihtsalt nii pagana osavad oleme :) Aga esimesel päeval anti mulle trimmer kätte ja pandi teeäärseid alasid trimmerdama ... kuskilt peab ju alustama. Eks paistab siis, mis tulevik siin toob ses osas.

Nüüd kui mul oli olemas elukoht ja töökoht, tundus, et elu siin loksub edasi oma igavasse rütmi, nagu ta seda Stanthorpe'is tegi. Selle üle oli mul aga siiralt hea meel, sest tundsin veidi sellisest rutiinist puudust ... ja ma tundsin tegelikult suurt puudust töötamisest kui sellisest.

Õhtul üllatasid mind Leemet ja Karmen, kes minust paar päeva tagasi Kununurra'sse maha jäid. Nad tulid mulle külla ... maru lahe üllatus. Nimelt oli nendegi õnn pöördumas peale pikka reisi Queensland'ist läbi Alice Springs'i siia. Nimelt olid nad nüüd teel Darwin'isse, et saada lõpuks tööots sellel paljuräägitud pärlikompaniis Paspaley. Mul oli siiralt hea meel nende pärast. Lõpuks jooksevad kõik asjad iseenesest paika. Samas tegi nende lahkumine mu meele veidi nukraks, sest taipasin, et olen siin paganama Katherine'is täitsa üksi. Ah persse ... Darwin on ju ainult 300 kilomeetri kaugusel ning see väike ots nädalavahetusel teha, et on ju köömes. Ja ehk ongi tore seal sõpradel vaid külas käia. Igatahes jäin juba ootama seda nädalavahetust, mil saan mõnel reede õhtul siit tuld tõmmata, et Maanus'e, Leemet'i, Karmen'i, Ben'i, Ronja ning kõikide teiste vanade ja uute tuttavatega Tap baaris paar parajat õllekannu tõsta ning vanu häid aegu meenutada. Seniks aga püüdsin oma aega tööga sisustada ning siin Katherine'is iseendaga hakkama saada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar