teisipäev, 4. detsember 2012

"Home and Away" aka Palm Beach

Ei ole vist ühtegi eestlast, kes poleks näinud kasvõi üht osa seriaalist "Kodus ja võõrsil". Mäletan, et mu kunagine kooliõde oli selline tulihingeline fänn, et kui ta ei juhtunud õigel ajal kodus olema, siis tuli ta emal nägemata jäänud osa lindistada, et jumala pärast ükski osa vahele ei jääks. Olen isegi mingitel perioodidel sellel ajal televiisori ees olnud ning seda jälginud. Kui keegi minu käest sealt tegelasi küsiks, siis oskaks öelda ainult Alf. Vana, kes on vist seal seriaalis algusest peale olnud. Igatahes mõtlesin, et oleks jube tore saada selle mehega koos pildi peale ning see feissbuuki üles laadida. Seepärast ühel pühapäeval suuna Palm Beachi poole seadsingi.

Algselt oli mul mingi aimdus, et seda filmitakse üldse kuskil ida-ranniku keskosas, näiteks Brisbane'i ümbruses. Mõtlesin, et küll ma sinna ikka ükskord satun. Taavi aga hakkas minu nn sisemise kompassi peale naerma ja ütles, et see seriaal võetakse üles siin samas Sydney külje all. Kaugel? 30 km umbes. Selge, käin ära.

Kaks linnaliinibussi ja peaksingi kohal olema. Lihtne. Peale pooleteisttunnist sõitu jõudsingi kohale. Leidsin kõik õige ranna ja puha, aga see oli ka kõik. Rohkem midagi tuttavat selles kohas ei olnud. Ei kohvikut, treileriparki, Alfi kalapoodigi polnud, Alfist rääkimata. Rannaääres oli küll üks surfiklubi, kuid see paistis väljast nõnna nigel, et see küll see seriaali oma olla ei saanud. No ma ei tea ... Ju filmitakse siin ainult rannastseenid ja ülejäänu kõik kuskil mujal mööda Sydneyt ja selle ümbrust laiali. Ja ei saanudki pilti, mille järele läksin. Lisaks tuli välja, et elu ei olegi nagu filmis ning see kõik, mida telekas näitab on väljamõeldis. Mis järgmiseks ... Tahate öelda, et ka Ämblikmees on väljamõeldis !?!

Koht ise aga oli kena. Pikk kitsas poolsaar, mille ühel poolel on imekaunis liivarand, siis tuleb paarsada meetrit maad ning teisele poole jääb vaiksem lahesopp, kus hulbib sadu jahte. Ilus küll :-)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar